Kalp krizi riskini azaltır.
Dikkati toplamaya yardımcı olur.
Kan dolaşımını ve solunumu hızlandırır.
Kalbi güçlendirir.
Hafızayı arttırır.
Sindirimi kolaylaştırır.
Cilt kanserine karşı koruyucu.
Uyuşturucu maddelerde zehirlenmelerde faydalı.

Astım ve nefes darlığına iyi gelir.
Öksürüğü keser.
Depresyona iyi gelir.
İdrar söktürür.
Alzheimer riskini azaltır.
Karaciğere iyi gelir.
Selülit yapmıyor.
Antioksidan özelliği tasıyor.
Fiziksel dayanıklılığı arttırır.
Ağrıların azaltılmasında etkili.
Uykuyu acar. (öğrencilerin sınav zamanlarında kullandıkları taktik.)
Hepatit c hastalığının ilerlemesini yavaslatır.
Hergun düzenli olarak kahve içen erkeklerin içmeyenlere oranla daha güçlü spermleri olur.
Kadınlarda kalın bağırsak riskini azaltıyor.

10 Responses so far.

  1. hmm hem yerim hem içerim bende :)

  2. yakında yolda yururken elinde taze alınmıs kuru kahve çekirdekleriyle görürüm seni :)

  3. hic sevmem:)

  4. denemekte fayda var özellikle kuru kahve çekirdeğini kaç gundur sade bir şekilde katır kutur yiyorum :)

  5. ben hiç yemedim.Nasıl bir şey kuru kahve?
    ilk işin bir avuç kahve getirmek bana kar duacısı!
    :)

  6. ilk önce yazdığım yorumları bi gözden geçiriyorsun sonra kuru kahveci mehmet efendi ye gidip 100 gram kuru kahve çekirdeği alıyorsun ve bir hafta boyunca deli gibi tuketiyorsun :) bkz: wimparella (a.k.a) nihal :)

  7. Kuru ya da ıslak, soğuk ya da sıcak, sütlü ya da sütsüz herzaman heryerde olmalı bence.sevgilerimizle.

  8. ama ben ille de çay diyorum:)

  9. sperm arttirir kismini buyuk puntolarla yaz bence :)

  10. kadinda kalin bagirsak riskini azaltir guzel bir ifade olmus, turlu turlu fantezi gordum evet ama kalin bagirsagi olmayan kadinlar istiyoruz\ madem bizim dusundugumuz gibi pembe sicmiyorlar hic sicmasinlar gibi olmus. saygilar.